Elektronické systémy pro obnovitelné zdroje, domovní automatizace

Servis

Naše společnost provádí záruční i pozáruční servis našich výrobků a poskytuje technickou podporu montážním a instalačním firmám. Technickou podporu provádíme pouze prostřednictvím e-mailu, telefonicky nejsme schopni adekvátně poradit.

Před zasláním zboží k opravě nebo reklamaci prosíme důkladně prostudujte uživatelskou příručku k danému produktu a v ní uvedené pomůcky k odstraňování závad. Sledujte také sekci Ke stažení a FAQ příslušného produktu. Je velice pravděpodobné, že Váš problém je způsoben chybnou konfigurací nebo zapojením, nebo jej již řeší příslušná aktualizace softwaru nebo firmwaru. Nelze-li závadu odstranit nebo potřebujete pouze poradit s nastavením nebo zapojením, konzultujte váš problém nejprve přímo s naší technickou podporou.

Pokud instalujete naše zařízení a/nebo potřebujete technickou podporu ohledně našeho produktu, obraťte se prosím na naše odborníky na e-mailové adrese uvedené v sekci Kontakty. Váš dotaz musí být vždy dostatečně objasněn a doplněn datovými soubory z PC. Soubory konfigurací podle následující tabulky uložte v příslušném softwaru vždy v případě, kdy nastal nějaký problém. U produktů podporujících rozhraní Ethernet pokud možno zašlete přímo přístupové údaje (IP adresu a porty UDP i HTTP), jsme schopni chování produktu analyzovat online.

Nikdy nezasílejte pouze prosté snímky obrazovky (printscreen) nebo dokonce fotografie displeje vašeho počítače! Tyto přílohy nám ve většině případů neposkytují dostatečné informace pro analýzu problému!

Produktová řada Datový soubor
WATTrouter CWx Soubor konfigurace *.wcf v programu WATTconfig
WATTrouter ECO Soubor konfigurace *.wce v programu WATTconfig ECO
WATTrouter M Soubor konfigurace *.wcm v programu WATTconfig M, nebo lépe přímý přístup pro vzdálenou diagnostiku (IP a port UDP)
WATTrouter Mx Soubor konfigurace *.wcmx v programu WATTconfig Mx, nebo lépe přímý přístup pro vzdálenou diagnostiku (IP a port UDP)
Heating Control Soubor konfigurace *.xml ve webovém rozhraní přístroje, nebo lépe přímý přístup pro vzdálenou diagnostiku (IP a port UDP)

V případě, že problém nebo vada stále přetrvá a bude vám i naším technikem doporučeno zaslat zboží ke kontrole, opravě nebo reklamaci, pak doporučujeme postupovat podle následující tabulky. Budete tak mít problém mnohem rychleji vyřešený. V případě reklamace zašlete zboží vždy s příslušným dokladem o nákupu:

Produktová řada Kam poslat na opravu
WATTrouter (jakýkoli model), Heating Control SOLAR controls s.r.o., Brojova 25, 32600, Plzeň
(do adresy neuvádějte žádná jména!)
Polovodičová relé řady RJ1A, RGC1A, RGS1A ENIKA.CZ s.r.o., Vlkov 33, 509 01 Nová Paka
(distributor a servis výrobků Carlo Gavazzi pro ČR)
Bezdrátové moduly a zásuvky ENcontrol s.r.o., Losiná 337, 332 04, Plzeň
Teplotní čidla a další příslušenství nejprve kontaktujte servisní podporu

Oprava v našem servisním oddělení při dobré součinnosti zákazníka v komunikaci se servisním technikem trvá obvykle jeden týden. Po dobu záručního i pozáručního servisu přímo nenabízíme zápůjčky náhradních přístrojů, případné řešení dočasné nefunkčnosti spínání spotřebičů atd. je vždy nutno dohodnout s montážní firmou.


Ceník servisních prací

Ceny pozáručních oprav a oprav v důsledku vad neuznaných v rámci záruky se řídí aktuálně platným ceníkem servisních úkonů. Ceník je ke stažení zde: ceník servisních prací společnosti SOLAR controls s.r.o.

Pracovní doba servisu

Vzhledem k minimálnímu množství servisních zakázek je pracovní doba našeho servisu omezená na pondělí a úterý v pracovní dny, cca. 10:00-16:00, s přestávkou na oběd. Zásilky jsou přijímány obvykle v pondělí a odesílány (nejedná-li se o náročnější opravu) následující týden v pondělí.