Servis
Naše společnost provádí záruční i pozáruční servis našich výrobků a poskytuje technickou podporu montážním a instalačním firmám. Technickou podporu provádíme pouze prostřednictvím e-mailu, telefonicky nejsme schopni adekvátně poradit.
Před zasláním zboží k opravě nebo reklamaci prosíme důkladně prostudujte uživatelskou příručku k danému produktu a v ní uvedené pomůcky k odstraňování závad. Sledujte také sekci Ke stažení a FAQ příslušného produktu. Je velice pravděpodobné, že Váš problém je způsoben chybnou konfigurací nebo zapojením, nebo jej již řeší příslušná aktualizace softwaru nebo firmwaru. Nelze-li závadu odstranit nebo potřebujete pouze poradit s nastavením nebo zapojením, konzultujte váš problém nejprve přímo s naší technickou podporou.
Pokud instalujete naše zařízení a/nebo potřebujete technickou podporu ohledně našeho produktu, obraťte se prosím na naše odborníky na e-mailové adrese uvedené v sekci Kontakty. Váš dotaz musí být vždy dostatečně objasněn a doplněn datovými soubory z PC. Soubory konfigurací podle následující tabulky uložte v příslušném softwaru vždy v případě, kdy nastal nějaký problém. U produktů podporujících rozhraní Ethernet pokud možno zašlete přímo přístupové údaje (veřejnou IP adresu (IPv4) a porty UDP i HTTP), jsme schopni chování produktu analyzovat online. Používáte-li DDNS, můžete poskytnout i tento přístup.
Nikdy nezasílejte pouze prosté snímky obrazovky (printscreen) nebo dokonce fotografie displeje vašeho počítače! Tyto přílohy nám ve většině případů neposkytují dostatečné informace pro analýzu problému!
Produktová řada | Datový soubor |
---|---|
WATTrouter CWx | Soubor konfigurace *.wcf v programu WATTconfig |
WATTrouter ECO | Soubor konfigurace *.wce v programu WATTconfig ECO |
WATTrouter M | Soubor konfigurace *.wcm v programu WATTconfig M, nebo lépe přímý přístup pro vzdálenou diagnostiku (veřejná IPv4 a port UDP) |
WATTrouter Mx | Soubor konfigurace *.wcmx v programu WATTconfig Mx, nebo lépe přímý přístup pro vzdálenou diagnostiku (veřejná IPv4 a port UDP) |
Heating Control | Soubor konfigurace *.xml ve webovém rozhraní přístroje, nebo lépe přímý přístup pro vzdálenou diagnostiku (veřejná IPv4 a port pro UDP i HTTP) |
V případě, že problém nebo vada stále přetrvá a bude vám i naším technikem doporučeno zaslat zboží ke kontrole, opravě nebo reklamaci, pak doporučujeme postupovat podle následující tabulky. Budete tak mít problém mnohem rychleji vyřešený. V případě reklamace zašlete zboží vždy s příslušným dokladem o nákupu:
Produktová řada | Kam poslat na opravu |
---|---|
WATTrouter (jakýkoli model), Heating Control | SOLAR controls s.r.o., Brojova 25, 32600, Plzeň (do adresy neuvádějte žádná jména!) |
Polovodičová relé Carlo Gavazzi | ENIKA.CZ s.r.o., Vlkov 33, 509 01 Nová Paka (distributor a servis výrobků Carlo Gavazzi pro ČR) |
Polovodičová relé Schneider Electric | Využijte reklamační formulář |
Bezdrátové moduly a zásuvky | ENcontrol s.r.o., Losiná 337, 332 04, Plzeň |
Teplotní čidla a další příslušenství | nejprve kontaktujte servisní podporu |
Oprava v našem servisním oddělení při dobré součinnosti zákazníka v komunikaci se servisním technikem trvá obvykle jeden týden. Po dobu záručního i pozáručního servisu přímo nenabízíme zápůjčky náhradních přístrojů, případné řešení dočasné nefunkčnosti spínání spotřebičů atd. je vždy nutno dohodnout s montážní firmou.
Při zasílání servisních zásilek na naši adresu vás prosíme, abyste respektovali informace uvedené v sekci Kontakty.
Ceník servisních prací
Ceny pozáručních oprav a oprav v důsledku vad neuznaných v rámci záruky se řídí aktuálně platným ceníkem servisních úkonů. Ceník je ke stažení zde: ceník servisních prací společnosti SOLAR controls s.r.o.
Pracovní doba servisu
Vzhledem k minimálnímu množství servisních zakázek je pracovní doba našeho servisu omezená na pondělí a úterý v pracovní dny, cca. 10:00-16:00, s přestávkou na oběd. Zásilky jsou přijímány obvykle v pondělí a odesílány (nejedná-li se o náročnější opravu) následující týden v pondělí.