ServisNaše společnost poskytuje technickou podporu instalačním firmám a provádí záruční i pozáruční opravy dle informací níže. Technická podporaMáte-li technický dotaz k danému produktu, pak před kontaktováním technické podpory nejprve důkladně prostudujte uživatelskou příručku k tomuto produktu a v ní uvedené pomůcky k odstraňování závad. Sledujte také sekci Ke stažení a FAQ příslušného produktu. Je velice pravděpodobné, že Váš problém je způsoben chybnou konfigurací nebo zapojením, nebo jej již řeší příslušná aktualizace softwaru nebo firmwaru. Nelze-li problém tímto způsobem vyřešit, pak se obraťte na naše odborníky na e-mailové adrese uvedené v sekci Kontakty. Váš dotaz musí být vždy dostatečně objasněn a doplněn datovými soubory z PC (u produktů, kterých se to týká). Technickou podporu provádíme pouze prostřednictvím e-mailu. Vzhledem ke složitosti zařízení totiž nejsme schopni adekvátně poradit telefonicky. Soubory konfigurací podle následující tabulky uložte v příslušném softwaru vždy v případě, kdy nastal nějaký problém. Do souboru konfigurace se uloží i aktuální měřené údaje, právě zobrazené statistiky atd. U produktů podporujících rozhraní Ethernet pokud možno zašlete přímo přístupové údaje (veřejnou IP adresu (IPv4) a porty UDP i HTTP), jsme schopni chování produktu analyzovat online. Používáte-li DDNS, můžete poskytnout i tento přístup. Důležité upozornění: Nikdy nezasílejte pouze prosté snímky obrazovky (printscreen) nebo dokonce fotografie displeje vašeho počítače! Tyto přílohy nám ve většině případů neposkytují dostatečné informace pro analýzu problému! Důležité upozornění: Technickou podporu týkající se montáže a instalace našich zařízení poskytujeme pouze pro montážní firmy!
Opravy a reklamaceJe-li produkt prokazatelně vadný a je tedy nutné jej opravit či reklamovat (dle doporučení naší technické podpory, popř. při zřejmé vadě), pak postupujte podle následující tabulky. V případě reklamace zašlete zboží vždy s příslušným dokladem o nákupu:
Oprava v našem servisním oddělení při dobré součinnosti zákazníka v komunikaci se servisním technikem trvá obvykle jeden týden. Po dobu záručního i pozáručního servisu přímo nenabízíme zápůjčky náhradních přístrojů, případné řešení dočasné nefunkčnosti spínání spotřebičů atd. je vždy nutno dohodnout s montážní firmou. Ceník servisních pracíCeny pozáručních oprav a oprav v důsledku vad neuznaných v rámci záruky se řídí aktuálně platným ceníkem servisních úkonů. Ceník je ke stažení zde: ceník servisních prací společnosti SOLAR controls s.r.o. |