ServisNaše společnost poskytuje technickou podporu instalačním firmám a provádí záruční i pozáruční opravy dle informací níže. Technická podporaMáte-li technický dotaz k danému produktu, pak před kontaktováním technické podpory nejprve důkladně prostudujte uživatelskou příručku k tomuto produktu a v ní uvedené pomůcky k odstraňování závad. Sledujte také sekci Ke stažení a FAQ příslušného produktu. Je velice pravděpodobné, že Váš problém je způsoben chybnou konfigurací nebo zapojením, nebo jej již řeší příslušná aktualizace softwaru nebo firmwaru. Nelze-li problém tímto způsobem vyřešit, pak se obraťte na naše odborníky na e-mailové adrese uvedené v sekci Kontakty. Váš dotaz musí být vždy dostatečně objasněn a doplněn datovými soubory z PC (u produktů, kterých se to týká). Technickou podporu provádíme pouze prostřednictvím e-mailu. Vzhledem ke složitosti zařízení totiž nejsme schopni adekvátně poradit telefonicky. Soubory konfigurací podle následující tabulky uložte v příslušném softwaru vždy v případě, kdy nastal nějaký problém. Do souboru konfigurace se uloží i aktuální měřené údaje, právě zobrazené statistiky atd. U produktů podporujících rozhraní Ethernet pokud možno zašlete přímo přístupové údaje (veřejnou IP adresu (IPv4) a porty UDP i HTTP), jsme schopni chování produktu analyzovat online. Používáte-li DDNS, můžete poskytnout i tento přístup. Důležité upozornění: Nikdy nezasílejte pouze prosté snímky obrazovky (printscreen) nebo dokonce fotografie displeje vašeho počítače! Tyto přílohy nám ve většině případů neposkytují dostatečné informace pro analýzu problému! Důležité upozornění: Technickou podporu týkající se montáže a instalace našich zařízení poskytujeme pouze pro montážní firmy!
Opravy a reklamaceJe-li produkt prokazatelně vadný a je tedy nutné jej opravit či reklamovat (dle doporučení naší technické podpory, popř. při zřejmé vadě), pak postupujte podle následující tabulky. V případě reklamace zašlete zboží vždy s příslušným dokladem o nákupu:
Oprava v našem servisním oddělení při dobré součinnosti zákazníka v komunikaci se servisním technikem trvá obvykle jeden týden. Po dobu záručního i pozáručního servisu přímo nenabízíme zápůjčky náhradních přístrojů, případné řešení dočasné nefunkčnosti spínání spotřebičů atd. je vždy nutno dohodnout s montážní firmou. Instrukce pro zasílání servisních/reklamačních zásilekServisní a reklamační zásilky zasílejte výhradně formou balíku pomocí níže uvedených dopravců. Použijte pouze takové služby těchto dopravců, které zajistí doručení zásilek přímo do níže uvedených výdejních míst, kde si je posléze vyzvedneme (zpravidla jsou tyto služby u dopravců cenově nejvýhodnější).Důležité upozornění: Přepravci vždy sdělte telefonní číslo +420 774 208 277 a emailový kontakt info@solarcontrols.cz, jinak zásilku nebudeme moci vyzvednout! Vždy také přiložte průvodní dopis k zásilce, kde bude uveden váš email i telefonní číslo! Důležité upozornění: V případě, že je servisní oddělení naší firmy dočasně uzavřeno (popř. celá naše firma), pak nám zásilky nezasílejte a vyčkejte na opětovné otevření! Zabráníte tak případnému vrácení vaší zásilky. Důležité upozornění: Pokud to systém přepravce nevyžaduje, tak adresu naší firmy vůbec nevyplňujte! Pokud to systém přepravce vyžaduje, uveďte vždy naši adresu SOLAR controls s.r.o., Brojova 25, 32600, Plzeň. Nikdy nezadávejte adresu výdejního místa!
Důležité upozornění: Neposílejte servisní zásilky Českou poštou ani jinými přepravními službami (PPL, Toptrans, Fofr atd.). Tyto zásilky nepřevezmeme! Zpětné odeslání servisní zásilky od nás proběhne vždy přepravní službou DPD. Není možné osobní předání ani vyzvednutí servisní zásilky. Ceník servisních pracíCeny pozáručních oprav a oprav v důsledku vad neuznaných v rámci záruky se řídí aktuálně platným ceníkem servisních úkonů. Ceník je ke stažení zde: ceník servisních prací společnosti SOLAR controls s.r.o. |