Elektronické systémy pro obnovitelné zdroje, domovní automatizace
 
Přihlášení

Uživatelské jméno:

Heslo:

nepřihlášen

Zaregistrovat se | Zapomenuté heslo...

 
Aktuality

Dovolená - EXPEDICE

19.5.2024
Vážení zákazníci,

v období 10. - 28. června 2024 bude z důvodu dovolené uzavřena expedice. V tomto čase nebudeme odesílat žádné zásilky, kromě servisních. Doporučujeme případné předzásobení. Poslední červnová expedice proběhne 7. června 2024! Děkujeme za pochopení.

Ostatní zdražují, my zlevňujeme!

1.1.2024
Vážení zákazníci, optimalizovali jsme naše výrobní procesy a vstupní náklady, a proto jsme byli schopni snížit i koncové ceny oproti ceníku z roku 2023 až o 20%! Pokud jste naším partnerem (montážní firma, velkoobchod), najdete nové ceny po přihlášení k vašemu obchodnímu účtu. V záložce Nastavení mého účtu klikněte na odkaz Váš aktuální ceník. Nejste-li naším partnerem, platí pro vás koncové ceny uvedené v sekci Přímý nákup.

Provoz o svátcích

20.12.2023
Vážení zákazníci, naše firma bude od 21.12.2023 do 2.1.2024 uzavřena. Poslední expedice v tomto roce bude probíhat 20.12. Další nákup zboží bude umožněn od 2.1.2024. Přejeme vám klidné prožití vánočních svátků a do nového roku hodně zdraví a uspořených kilowatthodin s našimi přístroji!

Uzavření firmy

1.9.2023
Vážení zákazníci,

v období 4. - 15. září 2023 bude z důvodu dovolené uzavřena celá naše firma. V tomto čase nebudeme odesílat žádné zásilky ani nebude v provozu servis. Doporučujeme případné předzásobení. Poslední expedice před dovolenou proběhne 1. září 2023! Děkujeme za pochopení.

Ukončení přídělového systému

29.8.2023
Vážení zákazníci, z důvodu dostatku součástek pro výrobu od 1.9.2023 rušíme přídělový systém pro všechny námi dodávané výrobky. Všechny produkty jsou nyní v dostatečném počtu skladem.
 

Servis

Naše společnost poskytuje technickou podporu instalačním firmám a provádí záruční i pozáruční opravy dle informací níže.

Technická podpora

Máte-li technický dotaz k danému produktu, pak před kontaktováním technické podpory nejprve důkladně prostudujte uživatelskou příručku k tomuto produktu a v ní uvedené pomůcky k odstraňování závad. Sledujte také sekci Ke stažení a FAQ příslušného produktu. Je velice pravděpodobné, že Váš problém je způsoben chybnou konfigurací nebo zapojením, nebo jej již řeší příslušná aktualizace softwaru nebo firmwaru.

Nelze-li problém tímto způsobem vyřešit, pak se obraťte na naše odborníky na e-mailové adrese uvedené v sekci Kontakty. Váš dotaz musí být vždy dostatečně objasněn a doplněn datovými soubory z PC (u produktů, kterých se to týká).

Technickou podporu provádíme pouze prostřednictvím e-mailu. Vzhledem ke složitosti zařízení totiž nejsme schopni adekvátně poradit telefonicky.

Soubory konfigurací podle následující tabulky uložte v příslušném softwaru vždy v případě, kdy nastal nějaký problém. Do souboru konfigurace se uloží i aktuální měřené údaje, právě zobrazené statistiky atd. U produktů podporujících rozhraní Ethernet pokud možno zašlete přímo přístupové údaje (veřejnou IP adresu (IPv4) a porty UDP i HTTP), jsme schopni chování produktu analyzovat online. Používáte-li DDNS, můžete poskytnout i tento přístup.


Důležité upozornění:
Nikdy nezasílejte pouze prosté snímky obrazovky (printscreen) nebo dokonce fotografie displeje vašeho počítače! Tyto přílohy nám ve většině případů neposkytují dostatečné informace pro analýzu problému!

Důležité upozornění:
Technickou podporu týkající se montáže a instalace našich zařízení poskytujeme pouze pro montážní firmy!

Produktová řada Datový soubor
WATTrouter CWx Soubor konfigurace *.wcf v programu WATTconfig
WATTrouter ECO Soubor konfigurace *.wce v programu WATTconfig ECO
WATTrouter M Soubor konfigurace *.wcm v programu WATTconfig M, nebo lépe přímý přístup pro vzdálenou diagnostiku (veřejná IPv4 a port UDP)
WATTrouter Mx Soubor konfigurace *.wcmx v programu WATTconfig Mx, nebo lépe přímý přístup pro vzdálenou diagnostiku (veřejná IPv4 a port UDP)
Heating Control
Heating Control Mx
Soubor konfigurace *.xml ve webovém rozhraní přístroje, nebo lépe přímý přístup pro vzdálenou diagnostiku (veřejná IPv4 a port pro UDP i HTTP)

Opravy a reklamace

Je-li produkt prokazatelně vadný a je tedy nutné jej opravit či reklamovat (dle doporučení naší technické podpory, popř. při zřejmé vadě), pak postupujte podle následující tabulky. V případě reklamace zašlete zboží vždy s příslušným dokladem o nákupu:

Produktová řada Kam poslat na reklamaci popř. opravu
WATTrouter ECO/M/Mx, Heating Control /Mx, převodník PWM/0-10V SOLAR controls s.r.o., Brojova 25, 32600, Plzeň
Provádí se záruční i pozáruční servis.
Důležité upozornění: Servisní zásilky zasílejte zásadně dle níže uvedených instrukcí!
Důležité upozornění: Od 1.1.2023 neprovádíme opravy přístrojů, které byly významně poškozeny přepětím, vlhkostí, vysokou teplotou, chemickými vlivy a mechanickou destrukcí, takže vůbec nefungují (nelze je zapnout). Dále také neopravujeme značně znečištěné přístroje, např. působením hmyzu nebo stavebního a jiného prachu. Tyto přístroje rovnou odevzdejte v rámci zpětného odběru elektrozařízení!
Důležité upozornění: Od 1.1.2024 neprovádíme opravy přístrojů nejstarší řady WATTrouter CWx! Pro možnosti případné opravy svépomocí viz zde.
Proudové transformátory kompatibilní s WATTroutery, teplotní čidla, WIFI zásuvka PG01 SOLAR controls s.r.o., Brojova 25, 32600, Plzeň
Provádí se jen záruční servis.
Důležité upozornění: Servisní zásilky zasílejte zásadně dle níže uvedených instrukcí!
Polovodičová relé Carlo Gavazzi ENIKA.CZ s.r.o., Vlkov 33, 509 01 Nová Paka
(distributor a servis výrobků Carlo Gavazzi pro ČR)
www.enika.cz
Provádí se jen záruční servis.
Důležité upozornění: Záruku nelze uplatnit na relé poškozená zkratem nebo nadproudem (relé je trvale vodivé)!
Bezdrátové moduly a zásuvky ENcontrol (SC-Gateway, SC-Router, SP-R1-ZAS, SpotProcessor) ENcontrol s.r.o., Losiná 337, 332 04, Plzeň
www.encontrol.cz
Provádí se jen záruční servis.
Důležité upozornění: Záruku nelze uplatnit na bezdrátovou zásuvku poškozenou zkratem nebo nadproudem (spečené kontakty relé atp.)!

Oprava v našem servisním oddělení při dobré součinnosti zákazníka v komunikaci se servisním technikem trvá obvykle jeden týden. Po dobu záručního i pozáručního servisu přímo nenabízíme zápůjčky náhradních přístrojů, případné řešení dočasné nefunkčnosti spínání spotřebičů atd. je vždy nutno dohodnout s montážní firmou.


Instrukce pro zasílání servisních/reklamačních zásilek

Servisní a reklamační zásilky zasílejte výhradně formou balíku pomocí níže uvedených dopravců. Použijte pouze takové služby těchto dopravců, které zajistí doručení zásilek přímo do níže uvedených výdejních míst, kde si je posléze vyzvedneme (zpravidla jsou tyto služby u dopravců cenově nejvýhodnější).

Důležité upozornění:
Přepravci vždy sdělte telefonní číslo +420 774 208 277 a emailový kontakt info@solarcontrols.cz, jinak zásilku nebudeme moci vyzvednout! Vždy také přiložte průvodní dopis k zásilce, kde bude uveden váš email i telefonní číslo!

Důležité upozornění:
V případě, že je servisní oddělení naší firmy dočasně uzavřeno (popř. celá naše firma), pak nám zásilky nezasílejte a vyčkejte na opětovné otevření! Zabráníte tak případnému vrácení vaší zásilky.

Důležité upozornění:
Pokud to systém přepravce nevyžaduje, tak adresu naší firmy vůbec nevyplňujte! Pokud to systém přepravce vyžaduje, uveďte vždy naši adresu SOLAR controls s.r.o., Brojova 25, 32600, Plzeň. Nikdy nezadávejte adresu výdejního místa!

Přepravní službaOdkazVýdejní místo
DPD https://www.dpd.com/cz/cs/poslat-balik/
služba Pobočka / Box
Moje Trafika, Sušická 148/29, 32600 Plzeň (DPD pickup)
po dobu letních prázdnin Gastromytí.cz, Nepomucká 1729/3, 32600 Plzeň (DPD pickup)
GLS https://e-balik.cz/orderfront/default
služba Doručení balíku do ParcelShopu
Moje Trafika, Sušická 148/29, 32600 Plzeň (GLS Parcel Box)
po dobu letních prázdnin Plus JIP U Školy, Slovanská Alej 1889/9, 326 00 Plzeň (GLS Parcel Box)
Zásilkovna (doporučeno) https://www.zasilkovna.cz/odeslani
služba Doručení na výdejní místo
návod k odeslání
La Kytka - květinový ateliér, Slovanská 1076/167 326 00 Plzeň

Důležité upozornění:
Neposílejte servisní zásilky Českou poštou ani jinými přepravními službami (PPL, Toptrans, Fofr atd.). Tyto zásilky nepřevezmeme!

Zpětné odeslání servisní zásilky od nás proběhne vždy přepravní službou DPD.


Ceník servisních prací

Ceny pozáručních oprav a oprav v důsledku vad neuznaných v rámci záruky se řídí aktuálně platným ceníkem servisních úkonů. Ceník je ke stažení zde: ceník servisních prací společnosti SOLAR controls s.r.o.