Elektronické systémy pro obnovitelné zdroje, domovní automatizace
 
Přihlášení

Uživatelské jméno:

Heslo:

nepřihlášen

Zaregistrovat se | Zapomenuté heslo...

 
Aktuality

Opět snižujeme naše ceny!

1.1.2025
Vážení zákazníci, v důsledku další optimalizace našich výrobních nákladů jsme opět snížili koncové ceny našich výrobků, oproti ceníku z roku 2024 až o 8%! Pokud jste naším partnerem (montážní firma, velkoobchod), najdete nové ceny po přihlášení k vašemu obchodnímu účtu. V záložce Nastavení mého účtu klikněte na odkaz Váš aktuální ceník. Nejste-li naším partnerem, platí pro vás koncové ceny uvedené v záložce Přímý nákup.

Provoz o svátcích

10.12.2024
Vážení zákazníci, naše firma bude od 21.12.2024 do 5.1.2025 uzavřena. Poslední expedice v tomto roce bude probíhat 20.12. Nákup zboží v době uzavření nebude možný. Přejeme vám klidné prožití vánočních svátků a do nového roku hodně zdraví a uspořených kilowatthodin s našimi přístroji!

Dovolená - EXPEDICE

24.9.2024
Vážení zákazníci,

v období 30. září - 11. října 2024 bude z důvodu dovolené uzavřena expedice. V tomto čase nebudeme odesílat žádné zásilky, kromě servisních. Doporučujeme případné předzásobení. Poslední zářijová expedice proběhne 27. září 2024! Děkujeme za pochopení.

Uzavření - SERVIS

9.9.2024
Vážení zákazníci,
v období 16. - 20. září 2024 bude z technických důvodu uzavřeno naše servisní oddělení. Prosíme, nezasílejte nám v této době servisní zásilky, nebudou moci být převzaty! Děkujeme za pochopení.

Komunitní energetika startuje!

1.8.2024
Vážení zákazníci, WATTrouter Mx nyní spolupracuje s cloudovou službou Sophistio, a díky této spolupráci můžete efektivně realizovat nově spuštěné sdílení elektřiny mezi více odběrnými místy!
 

Cloudová služba Sophistio

Přístroje naší firmy podporují propojení s cloudovou službou Sophistio. Podrobněji o této službě viz https://sophistio.com.

V současné době podporuje toto propojení pouze regulátor WATTrouter Mx.

Návod k propojení přístroje WATTrouter Mx s cloudovou službou Sophistio

  1. Registrujte se na portálu Sophistio:
  2. Vytvořte systém Wattrouter Mx:
  3. V průvodci zadejte sériové číslo vašeho Wattrouteru Mx (např. 460002B8) a zkopírujte bezpečnostní klíč do schránky. Pak zadejte Pokračovat:
  4. Ujistěte se, že firmware Wattrouteru Mx je ve verzi 2.4 nebo novější. Pokud ne, aktualizujte software WATTconfig Mx i firmware regulátoru.
  5. Připojte se k regulátoru a klikněte v záložce Nastavení na tlačítko Cloudové služby.
  6. Ve stejnojmenném okně vyberte Sophistio Cloud a vložte ze schránky zkopírovaný bezpečnostní klíč do pole Identifikační token:
  7. Neměňte ostatní parametry v tomto okně (vyjma bezpečnostní volby Zápis z cloudu povolen, podle toho, zda chcete cloud použít jen pro vzdálené sledování regulátoru nebo i pro ovlivňování jeho regulačních funkcí).
  8. Zapište konfiguraci do regulátoru.
  9. Spojení s cloudovou službou Sophistio se tímto aktivuje (může to trvat několik minut).
  10. Zkontrolujte pole Počet úspěšných výměn, které by se mělo zvyšovat úměrně s vysílací periodou (pozor: cloudová služba může sama vysílací periodu měnit). Pole Chybový kód musí být vždy 0. Dále v hlavním okně Wattconfig Mx se musí červeně zobrazit kontrolka Cloudová služba je aktivní:
  11. Poté již můžete v cloudové službě vidět příslušné předdefinované nástěnky (dashboardy) pro tento vámi vytvořený systém:
  12. V případě, že se spojení nezdaří, postupujte podle následujícího odstavce.
 

Řešení potíží s propojením

V případě, že se spojení nezdaří, zkontrolujte zda:

  1. jste zadali správně kompletní bezpečnostní klíč (má vždy 20 alfanumerických znaků),
  2. jste nezapomněli po nastavení přístupu k cloudové službě zapsat konfiguraci do regulátoru,
  3. má regulátor přístup k internetu, tedy připojení přes zásuvku LAN je funkční a je funkční i router, ke kterému je regulátor připojen,
  4. má regulátor správné nastavení sítě, zejména zkontrolujte správnost a funkčnost DNS serveru (ten regulátor potřebuje pro zjištění IP adresy serveru cloudové služby),
  5. nemá cloudová služba krátkodobý výpadek.
 

Pokud výše uvedené body problém s propojením nevyřeší (nebo i v případě pozdější nefunkčnosti propojení k cloudové službě), zkuste ještě restartovat regulátor i ostatní použité síťové prvky (routery, switche, WIFI extendery atd.).

Nepomůže-li nic s výše uvedeného, kontaktujte prosím vždy naši emailovou technickou podporu.