Cloudová služba Sophistio
Přístroje naší firmy podporují propojení s cloudovou službou Sophistio. Podrobněji o této službě viz https://sophistio.com.
V současné době podporuje toto propojení pouze regulátor WATTrouter Mx.
Návod k propojení přístroje WATTrouter Mx s cloudovou službou Sophistio
- Registrujte se na portálu Sophistio:
- Vytvořte systém Wattrouter Mx:
- V průvodci zadejte sériové číslo vašeho Wattrouteru Mx (např. 460002B8) a zkopírujte bezpečnostní klíč do schránky. Pak zadejte Pokračovat:
- Ujistěte se, že firmware Wattrouteru Mx je ve verzi 2.4 nebo novější. Pokud ne, aktualizujte software WATTconfig Mx i firmware regulátoru.
- Připojte se k regulátoru a klikněte v záložce Nastavení na tlačítko Cloudové služby.
- Ve stejnojmenném okně vyberte Sophistio Cloud a vložte ze schránky zkopírovaný bezpečnostní klíč do pole Identifikační token:
- Neměňte ostatní parametry v tomto okně (vyjma bezpečnostní volby Zápis z cloudu povolen, podle toho, zda chcete cloud použít jen pro vzdálené sledování regulátoru nebo i pro ovlivňování jeho regulačních funkcí).
- Zapište konfiguraci do regulátoru.
- Spojení s cloudovou službou Sophistio se tímto aktivuje (může to trvat několik minut).
- Zkontrolujte pole Počet úspěšných výměn, které by se mělo zvyšovat úměrně s vysílací periodou (pozor: cloudová služba může sama vysílací periodu měnit). Pole Chybový kód musí být vždy 0. Dále v hlavním okně Wattconfig Mx se musí červeně zobrazit kontrolka Cloudová služba je aktivní:
- Poté již můžete v cloudové službě vidět příslušné předdefinované nástěnky (dashboardy) pro tento vámi vytvořený systém:
- V případě, že se spojení nezdaří, postupujte podle následujícího odstavce.
Řešení potíží s propojením
V případě, že se spojení nezdaří, zkontrolujte zda:
- jste zadali správně kompletní bezpečnostní klíč (má vždy 20 alfanumerických znaků),
- jste nezapomněli po nastavení přístupu k cloudové službě zapsat konfiguraci do regulátoru,
- má regulátor přístup k internetu, tedy připojení přes zásuvku LAN je funkční a je funkční i router, ke kterému je regulátor připojen,
- má regulátor správné nastavení sítě, zejména zkontrolujte správnost a funkčnost DNS serveru (ten regulátor potřebuje pro zjištění IP adresy serveru cloudové služby),
- nemá cloudová služba krátkodobý výpadek.
Pokud výše uvedené body problém s propojením nevyřeší (nebo i v případě pozdější nefunkčnosti propojení k cloudové službě), zkuste ještě restartovat regulátor i ostatní použité síťové prvky (routery, switche, WIFI extendery atd.).
Nepomůže-li nic s výše uvedeného, kontaktujte prosím vždy naši emailovou technickou podporu.