Elektronické systémy pro obnovitelné zdroje, domovní automatizace
 
Přihlášení

Uživatelské jméno:

Heslo:

nepřihlášen

Zaregistrovat se | Zapomenuté heslo...

 
Aktuality

Dovolená - EXPEDICE

24.9.2024
Vážení zákazníci,

v období 30. září - 11. října 2024 bude z důvodu dovolené uzavřena expedice. V tomto čase nebudeme odesílat žádné zásilky, kromě servisních. Doporučujeme případné předzásobení. Poslední zářijová expedice proběhne 27. září 2024! Děkujeme za pochopení.

Uzavření - SERVIS

9.9.2024
Vážení zákazníci,
v období 16. - 20. září 2024 bude z technických důvodu uzavřeno naše servisní oddělení. Prosíme, nezasílejte nám v této době servisní zásilky, nebudou moci být převzaty! Děkujeme za pochopení.

Komunitní energetika startuje!

1.8.2024
Vážení zákazníci, WATTrouter Mx nyní spolupracuje s cloudovou službou Sophistio, a díky této spolupráci můžete efektivně realizovat nově spuštěné sdílení elektřiny mezi více odběrnými místy!

Dovolená - EXPEDICE

19.5.2024
Vážení zákazníci,

v období 10. - 28. června 2024 bude z důvodu dovolené uzavřena expedice. V tomto čase nebudeme odesílat žádné zásilky, kromě servisních. Doporučujeme případné předzásobení. Poslední červnová expedice proběhne 7. června 2024! Děkujeme za pochopení.

Ostatní zdražují, my zlevňujeme!

1.1.2024
Vážení zákazníci, optimalizovali jsme naše výrobní procesy a vstupní náklady, a proto jsme byli schopni snížit i koncové ceny oproti ceníku z roku 2023 až o 20%! Pokud jste naším partnerem (montážní firma, velkoobchod), najdete nové ceny po přihlášení k vašemu obchodnímu účtu. V záložce Nastavení mého účtu klikněte na odkaz Váš aktuální ceník. Nejste-li naším partnerem, platí pro vás koncové ceny uvedené v sekci Přímý nákup.
 

Cloudová služba Sophistio

Přístroje naší firmy podporují propojení s cloudovou službou Sophistio. Podrobněji o této službě viz https://sophistio.com.

V současné době podporuje toto propojení pouze regulátor WATTrouter Mx.

Návod k propojení přístroje WATTrouter Mx s cloudovou službou Sophistio

  1. Registrujte se na portálu Sophistio:
  2. Vytvořte systém Wattrouter Mx:
  3. V průvodci zadejte sériové číslo vašeho Wattrouteru Mx (např. 460002B8) a zkopírujte bezpečnostní klíč do schránky. Pak zadejte Pokračovat:
  4. Ujistěte se, že firmware Wattrouteru Mx je ve verzi 2.4 nebo novější. Pokud ne, aktualizujte software WATTconfig Mx i firmware regulátoru.
  5. Připojte se k regulátoru a klikněte v záložce Nastavení na tlačítko Cloudové služby.
  6. Ve stejnojmenném okně vyberte Sophistio Cloud a vložte ze schránky zkopírovaný bezpečnostní klíč do pole Identifikační token:
  7. Neměňte ostatní parametry v tomto okně (vyjma bezpečnostní volby Zápis z cloudu povolen, podle toho, zda chcete cloud použít jen pro vzdálené sledování regulátoru nebo i pro ovlivňování jeho regulačních funkcí).
  8. Zapište konfiguraci do regulátoru.
  9. Spojení s cloudovou službou Sophistio se tímto aktivuje (může to trvat několik minut).
  10. Zkontrolujte pole Počet úspěšných výměn, které by se mělo zvyšovat úměrně s vysílací periodou (pozor: cloudová služba může sama vysílací periodu měnit). Pole Chybový kód musí být vždy 0. Dále v hlavním okně Wattconfig Mx se musí červeně zobrazit kontrolka Cloudová služba je aktivní:
  11. Poté již můžete v cloudové službě vidět příslušné předdefinované nástěnky (dashboardy) pro tento vámi vytvořený systém:
  12. V případě, že se spojení nezdaří, postupujte podle následujícího odstavce.
 

Řešení potíží s propojením

V případě, že se spojení nezdaří, zkontrolujte zda:

  1. jste zadali správně kompletní bezpečnostní klíč (má vždy 20 alfanumerických znaků),
  2. jste nezapomněli po nastavení přístupu k cloudové službě zapsat konfiguraci do regulátoru,
  3. má regulátor přístup k internetu, tedy připojení přes zásuvku LAN je funkční a je funkční i router, ke kterému je regulátor připojen,
  4. má regulátor správné nastavení sítě, zejména zkontrolujte správnost a funkčnost DNS serveru (ten regulátor potřebuje pro zjištění IP adresy serveru cloudové služby),
  5. nemá cloudová služba krátkodobý výpadek.
 

Pokud výše uvedené body problém s propojením nevyřeší (nebo i v případě pozdější nefunkčnosti propojení k cloudové službě), zkuste ještě restartovat regulátor i ostatní použité síťové prvky (routery, switche, WIFI extendery atd.).

Nepomůže-li nic s výše uvedeného, kontaktujte prosím vždy naši emailovou technickou podporu.